våran påsk :)

krille hade ju för flera månader sen tagit ledigt hela påsk veckan vilken jag tyckte var underbart :)
så långfredag trotsa jag vad jag sagt att ja inte skulle göra höggravid och åkte upp till fjälls och åkte massa skoter och fiska :) bra väder hade vi såklart och åt en massa gott men hela tiden spöka mitt blodtryck och jag fick vara orolig.. men allt gick då bra, söndag kväll tog vi amazonen och åkte över till Norge och kollade.. har aldrig tänkt på hur fint det är och man fick lite tårar i ögonen men jag skyller på hormonerna :)

tänkte lägga ut en bildbomb men hitta inte kabeln så får bli någon annan dag då jag hittat den.
nu ska ja o magen ha lite mys innan våran älskling kommer från gymmet :)

mamma och pappa älskar dig våran skatt

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0