MVC och irriterad

igår hade ja min första tid på mvc och det gick bara bra, fick svara på lite frågor och prata en massa. fick även en del böcker att läsa... ska tillbaka 7/11 för att ta en massa prover och sånt, längtar tills man får höra hjärtljud.. är så overkligt än..

karln är borta nu i värmland och jag saknar han som bara den inte ofta vi är ifrån varandra :(

nej nu till varför jag är irriterad ikväll. på tal om denna barnporrhärva som varit så är jag förbannad sen ja slog igång tvn på 4:an.. karln får bara 1 år och kvinnan från byn får villkorligdom och dagsböter.. tycker det  var ett alldeles för litet staff även om man nekar att man medvetet tagit emot något. ja menar fan är värre tydligen att skjuta en björn.. visst nu vet ju jag vem det är som åkt hit på byn.. och även om hon har en underbart snäll dotter, så tycker jag att hon var värd ett värre staff...

ja blir rädd, ska det vara såna straff lär det sig ingen läxa--- nej stoppa barnporren och spärra in de länge
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0