livet från den ljusa sidan

livet är helt underbart för tillfället. mår hur bra som helst med min underbara älskling, jobbar o tjänar pengar och lever livet som husvagnsägare, tänkte lägga upp lite bilder från husvagnen, men är just nu på jobbet så får bli en annan gång..

hur för driver ni tiden på erat jobb då ni har det lugnt?
 själv kollar jag hus och annat vuxengrejs och drömmer mig bort den dagen då man lever med krille och vi har hus, barn m.m men den dagen kommer säkert någon gång..

funderar även på att köpa en ny telefon, men lutar hela tiden mot samma som jag hade förut
kom gärna med förslag vad ni tycker är en bra telefon

idag har jag passat nadine en sväng hemma hos dom så nicole fick göra lite saker, gick bra hon e ju så söt go ungen där ;) sen fick vi på byn o kolla lite vart köpa hem ett par nya byxor på rean och lite plasttallrikar och glas till husvagnen, även en grej till tv rummet fick komma med, kanske lägger upp kort sen..
sen for ja hem och vila tills min älskade karl kom hem då vart det spela lite buzz innan man for på jobbet, imorrn blir det sova länge..så fan den som väcker mig
sen ska vi storhandla hem lite mat och kanske prata lite om våran resa.. en natt till efter denna sen får jag helg och nästa vecka har man 4 nätter sen börjar jag äntligen jobba dag efter att ha jobbat 21 nätter denna sommar, men men säger bara pengar pengar...

finns bara en sak jag önskar mig av tomten, hoppas jag får det :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0