jobb

jobbar heltid i sommar så har fullt upp och har knappt hunnit skriva något,
men nu tänkte jag att när ja jobbar natt ska ja väl hinna skriva lite.
har inte hänt så mkt förutom att min underbara kompis vickan har fått en liten gullig pojke :)

sen har jag om min kära sambo köpt husvagn och är ute så mkt vi bara kan, så imorgon då jag slutar ska vi ta husvagnen
och åka till ume, möta upp min kusin, hans fru och barn och mysa på tills på onsda då jag börjar om att jobba igen.

har även hunnit jobba lite på ugglan där jag trivs jätte bra, tänk ja som aldrig ville jobba inom vården,
och nu är jag där pågrund av pengakris för något år sen, och nu stormtrivs jag och är snart utbildad uska :)

jag är fortfarande lika nykär och galen som jag var förra sommaren då jag träffa krille
jag hoppas verkligen detta är han ja ska leva mitt liv med, jag älskar han mest av allt och han gör mig så lycklig

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0