Kort sammanfattning av 2010

Jag minns inte riktigt hur detta år börja de men en massa fester och skoj åtminstone

sen den 26/2 dog en kompis alldeles förtidigt men jag är glad jag hann lära känna denna person
 och han fick en stor betydele i mitt liv och hur jag ser på livet nu

Hur kan man nånsin' va' beredd?

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'

Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?
Niklas nyberg du är förevigt saknad och jag älskar dig ♥

Sen i juli börja jag träffa min nuvarande underbara pojkvän som jag älskar över allt annat på denna jord
och i början på detta år blir vi sambos.
Kristoffer Grönlund jag älskar dig mest av allt ♥

sen börja jag uska utbildningen och har ett år kvar, men det går då himla bra utöver mina förväntingar.
har även jobbat en massa under detta år och tjänat pengar.

sen vill jag säga ett tack till alla vänner som funnit med mig dessa år,
vissa har man tappat och nya bekantskaper har knytits.
VÄNSKAP VÄXER INTE PÅ TRÄD

Men i helhet har detta varit ett år med både glädje och sorg men det har stärkt en hur mycket som helst,
finns bara vissa önskningar som inte blivit uppfyllda som att få prata med niklas en sista gång,
krama om han en bamse kram som man alltid fick då man kom till han.
Även att min familj skulle få vara friska har inte fallit in men sånt man får vara beredd på

Nu lämnar vi 2010 och välkomnar 2011 som börjar som ett rökfritt år.


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0