nyttigt köp blev åxå ett onyttigt köp

eftersom gårdagen slutade med en massa skavsår, har jag idag varit och inhandlat mig ett par nya skor
vart ett par svarta skateskor :)
så nu kan ja ut och gå igen...

men inte slutade det där var onyttig och gick in på emmas godisbutik och plockade på mig en påse godis, men favorit vanilla coke ;) och sen ska ja även pröva en nya dricka



Har ni smakat denna?
blir intressant sen då man smakat den

Sen vart det även köpa några tidningar så ska snart mysa ner mig i soffan med en tidning, tills det är dags göra någon middag åt karln. ska bara komma på vad jag ska göra

Vad ska ni äta idag?

nej nu tror jag soffan kallar på mig, men kanske skriver mer sen..



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0