mammakläder

idag då jag vaknade hade en av mina underbara kusiner varit och lämnat en påse med mamma kläder till mig
så tack så mycket ingela det var guldvärt :)

sen ikväll har även mamma varit förbi och lämnat massa kläder jag beställt från bonprix
och gud så skönt att slippa byxor som stramar åt runt magen :)

idag har jag även varit hos vickan och rasmus och han var så söt i sina pepparkaksgubbe kläder
man börjar längta till nästa jul då man har en egen liten filur.
känns skönt att man har vickan och såklart nettan att prata med som varit i samma sits som mig.
och kan svara på mina funderingar.

fick förresten veta idag att ja klara sista provet i omvårdnad så nu är den kursen klar, bara en sista uppgift och rättning av ett prov sen är alla kurser klara för i jul och jag får ta jullov.
sen missa ja ju ett prov i en kurs förra terminen som jag måste ta och tenta av när julen är slut
men det ska bli skönt. sen blir jag USKA och går direkt på mammaledigt ;)

Men på tal om jobb måste ju berätta att ja knappt jobbar mer som assistent får så mycket jobb på ugglan och jag trivs så bra med både de äldre och personalen. tror det är med dementa jag vill jobba med. eller åtminstone på ålderdomshem :)

nej nu ska jag ta och slöa lite i väntan på att karln kommer hem så man får någon att kramas med då man ska sova.
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0