julen är här :)

ja nu är julen här, jobbat mitt sista pass så nu är man jul ledig tills på tisdag va jag vet :)

ikväll blir det äta potatisgratäng och grilla oxfile. sen ska jag och karln vara gamla och spela bingo
har som blivit en tradition. på tal om det minns man tillbaka på alla släkttraditioner som förut hade vi att alla samlades och såg robinsson och nu har vi att en gång per år ser vi hockey i lule, iår sker detta trettondagsafton då lule möter skeå :) bara hoppas på vinst

imorgon blir det vara på två ställen först hos krilles farbror och sen vidare till min familj kommer bli stress
men nästa år då barnet kommit ut så får då de som vill vara med oss komma hit. är trött på att flänga runt som ett jojjo hela julhelgen.

på tal om lilla barnet tror jag äntligen att ja känt lite rörelse men är ju så svårt veta då det är första gången.
längtar tills ultraljudet på onsdag.

men god jul på er kära läsare så hörs vi kanske mer under helgen



texten syns inte så bra
men står GODJUL önskar pernilla, kristoffer och pyret i magen
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0