livet går vidare

har ju då slutat umgås med två av mina gamla såkallade vänner..
men ja saknar de inte ens.. de var bara falsk vänskap, de bästa har ja ju kvar <3

sen är inte vänner allt i livet ja väljer hellre en bra hälsa så kommer de andra av sig själv

klarade då provet i geriatrik o de är ja himla glad över..

ihelgen blir det dop och party i lule :)

jag har de bästa i mitt liv och det är ja så glad över.. ikväll blir det vara med sara och kanske marie..kan behöva vara utan min karl en kväll.. men han är så himla underbar och jag vill aldrig tappa han..

jag klarar mig utan eran vänskap då ni bara snackar en massa skit, man ska vara nöjd med sig själv och jag lyssnar inte när ni försöker trycka ner mig till botten.. ni är inte så mkt bättre själv

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0