lovet

Ja lovet har man spenderat i borlänge med krog runder o sen bara slöat
sen har man även legat sjuk en längre tid men nu börjar man bli bätttre, hög feber o hosta är inge skoj
men hann ändå med att umgås med lena, mattias, angelica, poppe och mexico
sen var även micke o nina förbi,trevligt värre

så har den visat hela helgen


Oh underbara vän varför kan ja inte bara glömma
varför blir ja påmind hela tiden.
ja saknar dig så himla mycket och du kommer alltid finnas i mitt hjärta
du berörde så mkt folk under din tid, som tyvärr vart för kort..
Jag kommer aldrig glömma dig.
JAG ÄLSKAR DIG VÄNNEN

I allways think of you when i hear this song, but i know you sing with me from heaven.
Because it´s our song, it´s like it was whriting for you and me




Jag älskar dig föralltid

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0