Jag går i vågor just nu

Ihelge blir det väl att ta det lugnt, lr imorrn jobbar jag o lena o garderoben på stat under winter pride..
ska bli himla skoj så kanske man hinner träffa alex, det var ju som ett tag sen.. måste ju berätta vad jag tyckte om hans bok

En morgondag i tystnad

Boken är så bra skriven, han är verkligen duktig på att fånga sina läsare.
jag kunde bara inte sluta läsa den, utan det vart sträckläsning.
Tyckte så synd om han, hur folk kan behandla en och även hans sjukdomstillstånd
detta är en bok som kommer beröra människor som läser den.
jag kommer då tipsa alla mina vänner om den..
Vännen detta gjorde du bra fortsätt skriva så =)

Men just nu går hela jag i vågar, börjat prata med en jätte trevlig kille från pite o känner verkligen att ja kan prata me han om allt, mådde svin bra igår då vi satt o prata, men hipsvips så kom bara alla minnen tillbaka efter niklas.
ja kunde inte tänka på nå annat, klarade inte av att sova lr nå.. låg bara o kolla på massa bilder, lyssna på musik som påminner om han...kommer aldrig glömma alla underbara minnen med han..
men när ja väl somna var allt bara bra, nu mår ja hur bra som helst och väntar bara på att få prata med en person igen

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0