borlänge.. :)

Just nu e man i dalarna med underbara vännen Lena.
är och hälsar på hennes familj o de är åxå hur fina som helst, man känner sig då välkommen.

Lena lindvall... jag är så jävla glad att du kom in i mitt liv, då jag mådde som sämst
du får mig verkligen att må bra.. och du är nog den enda vännen som orkar lyssna och bry sig om hur man mår.
hoppas du alltid finns kvar i mitt liv

nu skiter vi i alla som får oss att må dåligt.. vi har ju varandra och sen den söta o snälla mattias :P

tack mina underbara vänner för att ni finns här för en
jag älskar er av hela mitt hjärta..
tusen pussar o kramar till er



Äkta vänskap som aldrig rostar <3

här bestämt att lägga kärleken åt sidan, för när jag väl släpper in någon på livet går det ju bara fel
och man inser vilken idiot man varit som fallit för killen..
mår verkligen dåligt att det vart som det vart mellan mig o den som nu hade vunnit mitt hjärta
kommer ta ett bra tag att släppa han, trots allt han gjort.. :(

men man kanske ska sluta leta så kanske han helt plötsligt finns framför en :)

nej om man skulle ta o fixa med nå middag så får man se vad kvällen har att erbjuda

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0