Mina Lånebarn

Mötte Lina och Wilma idag efter skolan så himla söt hon var :P

så nu är det nästan så man blir sugen, men först måste man hitta sig en karl.

och de verkar gå tungt, finns de nå vettiga killar?

nej nej blir att låna mina små kusin barn ett bra tag till..

Har börjat planera en shopping dag med nathalie då ja har lov..

då ska ja skämma bort min prinsessa till tusen.. :P

 



Nathalie drömmer om studenten :P

Ullis frågande om ja inte skulle följa med till pite nästa helg o festa, så nu vart man gode sugen och då har man ju pengar, så kanske blir utgång me nina nettan o ullis den helgen sen stannar man nog kvar tills på söndag :P

Om en kille verkar helt underbar, ska man våga chansa då?
Jag har blivit så rädd eftersom så många killar bara blåser en.

Lika bra bli nunna o aldrig låta sig falla för en kille?

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0